דף הבית » חדשות ועדכונים » שיחות המכירה האובססיביות של הוט – הטרדה המזכה בפיצוי

שיחות המכירה האובססיביות של הוט – הטרדה המזכה בפיצוי

פסק דין מנומק נגד חברת הוט בתביעה קטנה על רקע שיחות מכירה חוזרות ללקוח. בית המשפט קבע תחילה כי שליחת נציג שאחראי לטיפול בתביעות קטנות פוגעת באיזון שבין הצדדים ומגדילה את פערי הכוחות ועל כן הטיל על חברת הוט הוצאות משפט. בהמשך, אף שהוט נתבעה בטענות לפי חוק הספאם, בית המשפט קובע כי שיחות המכירה החוזרות הן בבחינת הטרדה לפי חוק הגנת הפרטיות, ולכן מטיל על חברת הוט הוצאות משפט.

לפסק הדין באתר תולעת המשפט

פוסטים נוספים