דף הבית » חדשות ועדכונים » רסס החלטות ותיקים בתולעת המשפט

רסס החלטות ותיקים בתולעת המשפט

להסבר על מנגנון הרסס (RSS) ופלטפורמות למעקב אחרי הרסס

כחלק מהשירות שמציע אתר תולעת המשפט, ניתן להרשם לשני סוגים של רסס. האחד, עדכון על החלטות חדשות בתיק נבחר. השני, רסס על תיקים חדשים במערכת המשפט לפי מאפיין נבחר.

רסס החלטות

אם יש תיק שמעניין אתכם לעקוב אחר הפעילות בו, תוכלו להרשם לעדכונים על החלטות חדשות בו. הרישום מתבצע באמצעות כניסה לעמוד התיק, וגלילה עד לתחתית העמוד. שם תוכלו למצוא מבחן קאפצ'ה, בו תצטרכו בסך הכל ללחוץ ולאשר שאינכם רובוט. מיד לאחר מכן, ללחוץ על כפתור "רסס" ולהמתין לתיבת הטקסט שתקפוץ במרכז המסך ובה כתובת הרסס. כתובת זו יש להעתיק ולהדביק בקורא הרסס שבו בחרתם להשתמש.

סרטון הסבר על קבלת עדכונים על החלטות

רסס תיקים חדשים

אם יש סוג של תיקים חדשים שברצונכם לקבל עדכון על כל תיק חדש שנפתח במערכת המשפט, תוכלו גם כן. כל מה שתצטרכו זה למצוא תיק קיים באתר תולעת המשפט שכולל את המאפיין שאחריו אתם רוצים לעקוב. זה יכול להיות סוג עניין כמו לדוגמה "לשון הרע", "ספאם" או "חופש מידע", זה יכול להיות שם של עו"ד או צד להליך. עם כניסה לתיק הכולל את המאפיין שאחריו אתם רוצים לעקוב, יש לגלול לתחתית העמוד. שם תוכלו למצוא מבחן קאפצ'ה, בו תצטרכו בסך הכל ללחוץ ולאשר שאינכם רובוט. מיד לאחר מכן, תמצוא תפריט קצר ופשוט הכולל את רשימת המאפיינים שבתיק, ובכלל זה שמות הצדדים, סוג התיק, סוג העניין וכדומה. תלחצו על המאפיין שאחריו תרצו לעקוב מעתה ואילך, ולאחר מכן, יש ללחוץ על כפתור "רסס" ולהמתין לתיבת הטקסט שתקפוץ במרכז המסך ובה כתובת הרסס. כתובת זו יש להעתיק ולהדביק בקורא הרסס שבו בחרתם להשתמש.

סרטון הסבר על קבלת עדכונים על תיקים חדשים

אוקיי, מה לעשות עם הכתובת שהעתקתי

את הכתובת הזאת תדרשו להדביק בקורא רסס או בשירותי צד שלישי. הסבר נוסף תמצאו כאן או בגוגל הקרוב.

פוסטים נוספים