הרצאה בנושא פרסום מידע יזום.
- הצגת חובות פרסום מגוונות
- המוטיבציה לפרסום מידע יזום:
א. שליטה במה שאין ברירה
ב. יתרונות פנים ארגוניים
ג. אינטרקציה עם חברה אזרחית
הסתייגויות על פרויקט ההדרכה
- המצגות נבנו ותוכננו ללוות הרצאה ולפיכך במקרים רבים אינן נגישות ואינן מהוות תוכן העומד בפני עצמו אלא מיועדות להתלוות לתוכן ההרצאה.
- השימוש במצגות חופשי לחלוטין ובתנאי אחד בלבד, מצאתם טעות, דברים לא נכונים, תעדכנו אותנו. במיוחד בשל העובדה שהמצגות פתוחות וחופשיות ועוד אנשים עשויים להשתמש, יש חשיבות כי מידע שגוי יתוקן על מנת שלא יטעה אחרים.
בספריית התמנון תוכלו למצוא בפינת ההדרכה מצגות נוספות