דף הבית » חדשות ועדכונים » איומים ברצח

תמיד יש מי שזרימת מידע חופשי מעוררת בהם חוסר נוחות, ובפעילות העמותה יש רבים כאלה. סביב פעילות אתר תולעת המשפט ההתנגדות הזאת שוברת שיאים והיא מלווה בשלל לחצים שנועדו להשפיע על העמותה ומייסדה לפעול בניגוד למדיניות העמותה. מדובר באינספור פניות יומיות שאפשר למצוא ניתוח כמותי שלהן כאן. לצד זאת גם מכתבי איום מגוונים מתקבלים באופן שוטף בעמותה ואנו משתדלים לפרסם את חלקם. גם מספר תביעות הוגשו, וכולן ללא יוצא מן הכלל נמחקו או נדחו, ולצערנו במרבית המקרים הוצאו צווי איסור פרסום.

במקרים חריגים במיוחד, מגיעים לחצים אלה לאיומים של ממש ברצח. כך היה במקרה של אריק איתי שופמן. במשך יום שלם פנה שוב ושוב בהודעות וטלפונים, שלח מסרים מאיימים ומטרידים ואף איים כי בכוונתו להגיע היום לביתו של מייסד העמותה, גיא זומר, ולרצוח אותו. הנושא הועבר לטיפול משטרת ישראל.

חשוב להבהיר כי עד היום, אף תיק לא הוסר או נערך בעקבות איומים או הטרדות ואף לא בעקבות תביעה זו או אחרת אלא אך ורק על פי מדיניות העמותה שמוצגת באופן פומבי באתר תולעת המשפט. כך נהגנו וכך נמשיך לנהוג, וניסיונות להטריד ולאיים יענו ביד קשה, בנקיטת הליכים פליליים ואזרחיים. להפך, מי שמוטרד מפרסום תיק כזה או אחר, וינסה למנוע את זה בדרך של איומים והטרדה, עשוי למצוא את עצמו עם תיקים נוספים בעקבות הפעולות האלה.

לאייטם המלא

לאחת מהקלטות האיומים

פוסטים נוספים