דף הבית » חדשות ועדכונים » התולעת באינסטגרם

אנחנו תמיד שמחים לקבל פניות, ותמיד עונים, וכדי להקל על אנשים, אנחנו משתדלים להגיב בכל הפלטפורמות, מהדואר האלקטרוני שלנו, דרך פייסבוק, טוויטר ואפילו באינסטגרם. אז לראשונה קיבלנו בקשה להסיר תכנים דווקא באינסטגרם.

עם זאת, הפעם הפנייה כללה שורה של קונספירציות מופרכות שזו הזדמנות טובה להכחיש. ראשית, אין אף אדם במדינת ישראל שזכה לקבל יחס מועדף בתולעת המשפט, להסרת התיקים ללא סיבה עניינית או שלא בהתאם למדיניות הגלויה והפומבית. ככל שמתקבלת פנייה שאנו מאמינים שהיא מצדיקה את הסרת התיק או פרטים מזהים, ואינה נכללת במדיניות, ההסרה נעשת במסגרת עדכון המדיניות והרחבת המצבים שבהם חוסים תיקים או פרטים שונים. כך לדוגמה פנייה שנגעה לאדם שהתיק נגדו נסגר בעילה של אי כשירות לעמוד לדין, הוסר לצד עדכון המדיניות לגבי כלל התיקים.

אין אף אחת ואף אחד, בקשרי ידידות, חברות או כל סוג של קשר, שזכה ליחס מועדף ותיקיו הוסרו בזכות הקשר ולא בהתאם למדיניות. האתר כולו מופעל בהתנדבות ואין מאחוריו שום גורם עסקי, ולכן גם טיעון זה מוכחש מכל וכל. אין גם שום קשר בין משה הלוי לבין הפעלת האתר. לסיום, נבהיר כי שום פרסום לא נעשה בזדון ומתוך כוונה לגרום לאדם נזק, אלא נעשה בהתאם למטרות העמותה, להנגיש את המידע הציבורי בכלל והמשפטי בפרט, בכלים משפטיים וטכנולוגיים.

לחשבון האינסטגרם, מוזמנים להיכנס

פוסטים נוספים